9039, Big Pack Books txt, 5001-10000

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Traktat o Projekcji Astralnej(C) 1994 Robert BruceProjekcja astralna ma wiele aspekt�w, kt�re s� czasem �le rozumiane. Niniejsza praca ma na celu rzuci� nieco �wiat�a na to zagadnienie i wyja�ni�, na czym ono naprawd� polega. Teorie i wnioski, jakie tu przedstawiam, pochodz� w wi�kszo�ci z mojego osobistego do�wiadczenia. Celem tego traktatu jest przyczyni� si� do lepszego zrozumienia i rozpropagowania nowych, prostszych i efektywniejszych technik projekcji.Czym jest wymiar astralny?Astral jest wymiarem najbli�szym �wiatu fizycznemu. Pokrywa nasz �wiat niczym wielka mentalna sie�, �api�c i zatrzymuj�c wszystkie my�li. Jego zawarto�� zosta�a stworzona przez zbiorow� �wiadomo�� umys�u wszech�wiata. Zwiera wszystkie my�li, wspomnienia, fantazje i sny ka�dej �ywej istoty. materia� zawarty w tym �wiecie, na mocy prawa podobie�stwa (podobne przyci�ga podobne), rozwarstwia si� i tworzy osobne warstwy lub skupiska. Te skupiska my�li s� zwane potocznie planami astralnymi, �wiatami astralnymi lub rzeczywisto�ciami astralnymi.�wiat astralny sk�ada si� z materii astralnej, kt�r� opisuje si� kr�tko jako to, co w umy�le. �wiat ten jest niezwykle wra�liwy na my�l i mo�e by� kszta�towany w dowolny spos�b. Kreacje te mog� by� tak doskona�e, �e stan� si� nieodr�nialne od rzeczywisto�ci.Najlepszym wyja�nieniem tego mo�e by� por�wnanie materii astralnej z niena�wietlon�, bardzo czu�� ta�m� fotograficzn�. Gdy film zostaje wystawimy na �wiat�o i skoncentrowany na w�a�ciwym obszarze przez soczewk� aparatu, na ta�mie niezw�ocznie pojawia si� wskutek reakcji chemicznych idealny obraz rzeczywisto�ci. Podobnie, gdy materia astralna jest wystawiona na dzia�anie my�li, skoncentrowana przez soczewk� umys�u, niezw�ocznie powstaje idealny obraz rzeczywisto�ci dzi�ki reakcji materii astralnej z my�l�. Sp�jno�� i trwa�o�� jakiejkolwiek kreacji w astralu zale�y w du�ej mierze od si�y umys�u dokonuj�cego tworzenia.SnyOto jak pod�wiadomo�� tworzy sny: Przenosz�c si� podczas snu w astral, mo�e stworzy� dowolny scenariusz, jaki tylko sobie za�yczy. Jest to jej spos�b rozwi�zywania problem�w i porozumiewania ze �wiadom� cz�ci� umys�u. Tworzy seri� sp�jnych my�lowych scenariuszy i projektuje je w astral, gdzie si� utrwalaj�. Nast�pnie �wiadomy umys� prze�ywa i ogl�da te scenariusze podczas snu. Przypomina to ogl�danie wcze�niej nakr�conego przez kogo� (pod�wiadomo��) innego filmu na ekranie (w �wiecie astralnym).My�lokszta�ty.Jakikolwiek nowy obiekt w �wiecie fizycznym jest asymilowany przez pewien okres czasu r�wnie� w �wiecie astralnym. My�lokszta�t go reprezentuj�cy najpierw "ro�nie" w najni�szej cz�ci astralu, blisko wymiaru fizycznego, a w miar� up�ywu czasu staje si� coraz to trwalszy. Jak ka�dy my�lokszta�t, ro�nie tym szybciej, im wi�cej uwagi si� mu po�wi�ca.Im "wy�ej" posuwamy si� w g��b astralu, tym mniej znajdziemy my�lokszta�t�w przypominaj�cych fizyczne przedmioty, takie, jakie znamy. Materialne obiekty musz� trwa� przez bardzo d�ugi czas, zanim nabior� swojego kszta�tu i zaczn� istnie� w wy�szych warstwach astralu.Czy pr�bowali�cie kiedy� porusza� si� noc� po obcym domu? Uderzali�cie si� o wszystko. Ale w miar�, jak poznajecie dom, w waszym umy�le pojawia si� mentalne wyobra�enie waszego otoczenia i mo�ecie porusza� si� sprawniej. Im d�u�ej przebywacie w tym domu, tym silniejsze si� to wyobra�enie staje. Proces narastania my�lokszta�t�w w astralu jest czym� podobnym.Dzia�a to r�wnie� w drug� stron�:, je�eli jaki� przedmiot przebywa� gdzie� bardzo d�ugo i w astralu ur�s� bardzo mocny jego my�lokszta�t, to po usuni�ciu lub zniszczeniu tego przedmiotu jego my�lokszta�t wci�� b�dzie trwa�. W astralu mo�esz na przyk�ad znale�� w swoim mieszkaniu meble, kt�rych si� ju� dawno pozby�e�, wymieszane z tymi, kt�re masz obecnie. Dzieje si� tak dlatego, �e cho� przedmioty zosta�y usuni�te, ich my�lokszta�ty jeszcze nie do ko�ca wygas�y.Stare my�lokszta�ty nie pod��aj� za swoimi fizycznymi partnerami, gdy ci zostaj� przemieszczeni. W astralu zaczynaj� narasta� nowe my�lokszta�ty, podczas gdy stare powoli niszczej�. Im d�u�ej co� przebywa�o w jakim� miejscu, tym silniejszy b�dzie reprezentuj�cy to my�lokszta�t. Tyczy si� to tak�e budynk�w i geologicznej budowy terenu. Mo�esz dokona� projekcji na park i znale�� tam dom, most, strumie�, wzg�rze itp, co do kt�rego jeste� pewien, �e go tam nie ma. One istnia�y kiedy�. W im wy�sze warstwy astralu wchodzisz, tym starsze my�lokszta�ty tam znajdujesz, wydaj�c si� posuwa� wstecz w czasie.Szybko�� wzrostu my�lokszta�tu zale�y od ilo�ci po�wi�canej mu uwagi. Na przyk�ad s�awny obraz, uwielbiany i ogl�dany przez miliony i zajmuj�cy sporo miejsca w ich umys�ach b�dzie mia� o wiele silniejszy my�lokszta�t ni� zwyk�y obraz wisz�cy w czyjej� sypialni i ogl�dany przez niewiele os�b. Ilo�� my�lokszta�t�w zale�y tak�e od tego, jak daleko jeste� od wymiaru fizycznego. Je�li jeste� bardzo blisko �wiata materialnego, jak w projekcji w czasie rzeczywistym lub OOBE, znajdziesz niewiele my�lokszta�t�w - je�li w og�le jakiekolwiek. W OOBE w czasie rzeczywistym nie jeste� zupe�nie w �wiecie astralnym, lecz istniejesz jako astralna forma w sferze przej�ciowej mi�dzy �wiatem fizycznym a astralnym.Wizje astralneW ciele fizycznym mamy 220 stopni widoczno�ci, to znaczy je�li widzimy to, co przed nami, nie mo�emy jednocze�nie widzie� tego, co jest za nami. W astralu mamy WI�CEJ ni� 360 stopni widoczno�ci i mo�emy widzie� jednocze�nie ze wszystkich stron. Jest to widoczno�� sferyczna. Podczas projekcji nasze przyzwyczajenia sk�aniaj� nas do koncentracji na tylko jednym kierunku patrzenia, tam, gdzie czujemy, �e jest nasz "prz�d". Wci�� dociera do nas widok z ty�u, g�ry, do�u, lewa i prawa, ale umys� nie jest w stanie tego wszystkiego naraz zasymilowa�. K��ci si� to z jego wieloletnim przyzwyczajeniem do ograniczonej widoczno�ci. Sferyczna widoczno�� to tak, jakby zamieni� si� w jedno wielkie, obdarzone niezliczonymi �renicami oko, kt�re mo�e widzie� we wszystkich kierunkach - z ty�u, przodu, g�ry, do�u, prawa, lewa - ale to wszystko naraz!W �wiecie astralnym nie masz �adnych fizycznych narz�d�w, np. oczu. Jeste� niematerialnym punktem �wiadomo�ci przemierzaj�cym przestrze�. Nie dotyczy ci� grawitacja ani inne prawa fizyki. W tym stanie nie ma g�ry i do�u, prawa i lewa, przodu i ty�u. To tylko przyzwyczajenie ca�ego �ycia pr�buje wymusi� na tobie pojmowanie �wiata w taki spos�b podczas projekcji.Trzeba dobrze zrozumie� sferyczn� widoczno��, je�li kto� chce sprawnie i kompetentnie porusza� si� po astralu.. ma to szczeg�lne znaczenie, gdy dokonujesz projekcji w czasie rzeczywistym blisko wymiar�w fizycznych. Widoczno�� sferyczna mo�e wtedy sprawi�, �e b�dzie ci si� wydawa�o, �e jeste� po drugiej stronie lustra, w odwr�conej kopii rzeczywisto�ci. Na przyk�ad tw�j dom pojawi si� odwr�cony, przodem do ty�u. Dzieje si� tak, dlatego �e podczas projekcji zatracasz sw�j naturalny punkt widzenia.W pewnym momencie projekcji mo�esz sta� si� na tyle zdezorientowany, �e przyjmiesz inny punkt widzenia, np. obr�cisz si� do g�ry nogami samemu tego nie zauwa�aj�c. To odwr�ci lew� i praw� stron�. To z kolei sk�ania pod�wiadomo�� do odwr�cenia obrazu przekazywanego do twojego umys�u, tak, �eby tw�j �wiadomy umys� m�g� normalnie pracowa�.Nie posiadaj�c materialnego cia�a, w astralu chc�c spojrze� za siebie nie musisz si� odwraca� do ty�u ani w og�le si� porusza�. Musisz tylko zmieni� sw�j punkt widzenia na "tylny". Gdy zrobisz to bez poruszania si�, wynikiem b�dzie widok jakby odbity w lustrze - tak, jakby� stal przed lustrem po to, �eby ujrze� to, co za tob�. Tw�j umys� nie jest w stanie zaakceptowa� takiej zmiany - �wiadomej zmiany strony lewej i prawej. Gdy u�wiadomisz sobie t� anomali�, jest zazwyczaj ju� za p�no na to, by si� jej pozby�. Ale mo�esz si� do niej przyzwyczai� i nie przejmowa� si� tym, �e tracisz czas w jakim� odwr�conym �wiecie. Je�li zamierza�e� co� uczyni� w astralu, wci�� mo�esz to zrobi�. Wszystko, co musisz uczyni�, to zupe�nie zapomnie� o istnieniu takich poj�� jak lewa i prawa strona i ignorowa� sw�j zmys� kierunku.Kreatywna moc wizualizacji.Pod�wiadomy umys� ma znacznie wi�ksze mo�liwo�ci wizualizacyjna ni� �wiadomy. R�nica jest taka, jakby por�wna� superkomputer z dzieci�cym kalkulatorkiem. W astralu, podczas projekcji lub �wiadomego �nienia, gdy �wiadomy umys� zachowuje swoj� �wiadomo��, ta r�nica mo�e wprowadzi� wielkie zamieszanie. Pod�wiadomy umys� podczas projekcji kipi tu� pod powierzchni�, ca�a jego kreatywna moc a� rwie si� do dzia�ania, do tworzenia, i uczyni to, je�li damy mu najmniejsz� szans�. Ta r�nica w mocy kreacji, po��czona wieloletnim nawykiem przedniej widoczno�ci, jest przyczyn� "efektu Alicji w Krainie Czar�w". Ju� wyja�niam:Zbierzmy razem nast�puj�ce fakty:1. Niewiarygodna moc tw�rcza pod�wiadomo�ci2. Niewielka moc tw�rcza �wiadomo�ci3. Wra�liwo�� materii astralnej na my�l4. Sferyczna widoczno��5. Wielokrotne zamiany strony lewej i prawej.. i mamy przepis na ca�kowite zamieszanie.Efekt Alicji w Krainie Czar�wDokonujesz projekcji swojego cia�a astralnego i patrzysz si� po swoim pokoju. Wszystko wygl�da na pierwszy rzut oka normalnie, ale potem zauwa�asz, �e drzwi s� na nie tej �cianie. Spojrza�e� do ty�u bez odwracania si�, swoj� "tyln�" widoczno�ci� i tw�j umys� zamieni� poj�cia lewej i prawej strony. Umys� nie potrafi tego przyj��; jeste� przyzwyczajony do widoczno�ci z przodu i przed tob� wszystko jest normalne, lecz za tob� - odwr�cone. To sprawia, �e pod�wiadomy umys� ma ochot� stworzy� drzwi tam, gdzie naprawd� powinny by�. Gdy patrzysz na te nowo stworzone drzwi, wydaj� si� prawdziwe, cho� nie s� tam, gdzie by� powinny; ale raz stworzone, ju� tam pozostan�, poniewa� dla twojego �wiadomego umys�u ich znikni�cie by�oby nie do zaakceptowania - przecie� przedmioty, takie jak np. solidne drzwi, nie maj� zwyczaju nagle znika� sprzed oczu patrz�cego.Kiedy odwr�cisz si� w stron�, gdzie drzwi powinny naprawd� by�, te� t... [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nvs.xlx.pl
  • Podstrony